TIPS CERAHKAN KULIT WAJAH SECARA SEMULAJADI

“QUEE PUTIH , KAW PUTIH , HANG PUTIH, BARULAH PUTIH”

“SAPU SAPU PUTIH UOLLLS, 5 MINTTT JE TAUUU””””

“KEMAM KEMAM PUTIH MELEPAK”

Kalau kita perasan, banyak Produk di Luar sana menjanjikan kulit akan cerah berseri bila menggunakan produk XXX. Sebelum kita menggunakan sesuatu produk, kita WAJIB mengkaji dahulu tentang sesuatu produk.

Jom kita amalkan petua-petua untuk cerahkan kulit

  1. BEDAK SEJUK

Bedak sejuk ni asalnya dari beras dan dijadikan bedak bau berwarna putih kecil2. Bedak sejuk ni best sangat, selain dapat memutihkan  muka secara semula jadi, jerawat – jerawat yang ada di muka ni pun akan berkurang.

2.  MASKER TOMATO/BIJI TOMATO

TOMATO seperti yang kita tahu mengandungi banyak khasiat dan vitamin antaranya ialah vitamin A, vitamin C dan asid folik yang baik. Ianya mengandungi banyak nutrisi dan antioksida, termasuklah alpha-lipoic acid, lycopene, choline, folic acid, beta-carotene dan lutein.

caranya mudah, ambil tomato bersama madu/gula, picit – picitkan dan sapu ke muka,biarkan beberapa ketika, dan bilas. Muka akan berasa lebih segar. Jika diamalkan berterusan, kulit muka akan menjadi lembut,segar,cerah berseri.

3. MINUM AIR MASAK

Pengambilan air sangat penting, sekurang kurangnya 2 Liter sehari untuk memastikan kulit sentiasa lembab dan sihat. Pengambilan air yang mencukupi dan berterusan dapat membantu menggantikan sel sel mati, dan kulit akan kelihatan putih jika diamalkan, Insyallah.

4. AIR BERAS

Selepas basuhan pertama Air Beras jangan dibuang , ambil air dan cuci muka dengan air beras tersebut. Amalkan 2kali sehari,insyallah jika diamalkan kulit muka akan cerah berseri.

5. ALOE VERA/ LIDAH BUAYA

Sebelum tidur, amalkan sapu lendir lidah buaya di muka kita, muka akan berasa sejuk,segar, memtihkan serta melicinkan kulit muka kita. Amalkan setiap malam,insyallah kita akan dapat lihat hasil dalam beberapa bulan.

6. LIMAU NIPIS

Limau Nipis juga dapat memutihkan kulit secara semula jadi. Caranya, Hiris sedikit limau,sapu pada permukaan muka,biarkan 30minit- 1 jam. Boleh amalkan petua ini setiap hari, kita dapat lihat hasil beberapa bulan kemudian.

7.  7 BIJI BUAH ORANGE @ 1 BIJI MASKER VITA-C SUSTAINED RELEASED (MASKER VITA C SHAKLEE)

Buah Orange memang terkenal kaya dengan Vitamin C. Vitamin C memang bagus untuk kulit kita. Untuk mengambil 7 bji sekali gus boleh, tp ambil masa jugak nak habiskan 7 bji buah orange kan. so SHAKLEE mengeluarkan VITA C SUSTAINE REALESED SHAKLEE, 1 BJI = 7 BJI BUAH ORANGE. Jadi tak payah susah-susah nak makan 7 biji buah orange,hanya mengambil 1 biji vita c sahaja!. Untuk lebih efektif,kita boleh masker muka kita dengan Vita C shaklee.

CARANYA MUDAH, hanya ambi 1 Biji Vita C shaklee,kerat kepada 3 bahagian, ambil 1 bahagian, lagi 2 bahagian simpan pakai utk esoknya.  Caranya, picit/ hancurkan VITA C SHAKLEE,Campur sedikit air,dan sapu ke seluruh muka dan leher, biarkan seketika. MUDAH DAN JIMAT!!!

45f19-img_0993

PSST!!! 1 BOTOL MENGANDUNGI 180 BIJI TAU!!!!!!!!!!!!!

MUDAH,JIMAT,BERKESAN,HARGA BERBALOI-BALAOI!!!!!!!!!

Untitled.png

Kelebihan VITA-C SUSTAINE RELEASED SHAKLEE

images (1)

images

JOM KITA TENGOK TESTIMONI-TESTIMONI YANG MENGGUNAKAN VITA-C SUSTAINED RELEASE 

testi vit c kulit gelap jd putih

 

FB_IMG_1477974607066

PERUBAHAN YG ‘AWESOME’

13012844_486209344915647_598885472237029753_n

WOWWWWW!!!!!!!!!

testimoni vitamin c shaklee_4

 

 

UNTUK DAPATKAN VITA C SHAKLEE, BOLEH HUBUNGI SAYA

ANIS SID SHAKLEE ANDA

012 441 2632

CONTACK 1

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s