CARA MENGHILANGKAN JERAWAT BERNANAH TANPA BEKAS

Jerawat Bernanah?????? mimpi ngeri bagi yang mengalami!

Penderita jerawat ini biasanya di alami oleh kaum muda dan lebih mudah menyerang pada kulit remaja yang berminyak.

Penyakit jerawat bernanah ini bisa menjadi masalah yang serius apabila tidak segera di ubati, jika sudah terlambat maka wajah akan menjadi rosak dan akan berasa malu untuk berdepan dengan orang.

Pembentukan jerawat ini awalnya memiliki ruam di sekitar jerawat dan mengandung cairan bening, dari cairan bening ini lama kelamaan akan menjadi nanah jika dibiarkan.

Penderita bisa merasakan sakit apabila di raba dan di pencet, terkadang dapat mengeluarkan nanah bercampur dengan darah.

Hal ini dapat terjadi karena kurangnya menjaga kebersihan kulit wajah terutama pada kulit sensitive dan kulit berminyak, seringnya meraba dan memicit jerawat juga dapat mengakibatkan jerawat bisa bernanah.

Penyakit jerawat bernanah ini biasanya terjadi kerena bakteria yang menginfeksi dan juga dapat menyebabkan peradangan pada jerawat.

Infeksi pada jerawat bernanah ini biasanya terjadi karena kurangnya menjaga kebersihan pada wajah terutama pada wajah sensitive dan berminyak.

Berikut di bawah ini adalah cara menghilangkan jeraat bernanah.

Cara Menghilangkan Jerawat bernanah tanpa bekas

1. DILARANG MEMICIT dan seringnya MERABA RABA JERAWAT DI WAJAH, hal ini akan menimbulkan bekas pada jerawat dan juga dapat menimbulkan flek hitam di wajah iaitu PARUT HITAM.

2. Membersihkan muka minima 2 KALI SEHARI dengan menggunakan pencuci khusus untuk kulit yang berjerawat atau kulit sensitive dan berminyak. Hindari makanan berlemak dan makanan yang pedas pedas, banyakkan ambil sayuran hijau dan buah-buahan serta banyakkan MINUM AIR PUTIH hari MINIMA 2 LITER.

3. ISTIREHAT cukup, JANGAN TIDUR LEWAT MALAM. Jika kita tidur lewat, sistem imun tubuh kita akan menurun juga akan menggangu sistem hormon dalam badan.

RISAU????

SHAKLEE KAN ADA.

Di bawah terdapat beberapa SET PILIHAN bersama TESTIMONI YANG TERBUKTI BERKESAN.

Slide1

Slide2

Slide3

 

Slide4

UNTUK DAPATKAN SET TERBAIK JERAWAT BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK DAPATKANN HARGA TERBAIK.

ANIS ILYANA MD NOOR – SID SHAKLEE PUCHONG 1096289

Image result for whatsapp logo 012 441 2632

SID SHAKLEE COVER

Advertisements

CARA MUDAH HILANGKAN PARUT JERAWAT DI MUKA

Jerawat dan parut jerawat memang menjadi mimpi buruk bagi setiap wanita/gadis/lelaki dan semua peringkat umur.

Jerawat boleh menjadi satu keadaan kulit yang menyakitkan dan memalukan dan parut yang ditinggalkan ialah satu peringatan yang tidak dialu-alukan. Walaupun kebanyakan parut jerawat akan pudar dengan sendirinya selepas beberapa bulan, ada perkara-perkara tertentu yang boleh anda lakukan untuk membantu mempercepatkan proses dan mengelakkan hiperpigmentasi yang selanjutnya.

Ada beberapa kaedah untuk hilangkan parut di jerawat :-

  1. Jus Lemon Segar

Jus lemon mempunyai ciri-ciri pelunturan kulit semula jadi dan boleh membantu memudarkan parut jerawat anda dengan berkesan. Hanya campurkan jus lemon dan air dalam sukatan yang sama banyak dan sapukan cecair ini terus ke atas parut anda namun elakkan bahagian kulit di sekitarnya. Basuh kesan jus lemon selepas 15 hingga 20 minit atau anda boleh meninggalkan jus tersebut di atas kulit semalaman sebagai masker.

2. Madu

Madu ialah penyelesaian semula jadi yang amat bagus untuk menghilangkan jerawat dan mengurangkan kesan merah yang ditinggalkan. Ini ialah kerana madu mengandungi ciri-ciri anti bakteria dan membantu melegakan kulit dan mengurangkan keradangan. Madu manuka atau mentah adalah yang paling berkesan. Ia boleh disapukan terus ke bahagian kulit berparut, menggunakan putik kapas.

  • Madu ialah pilihan yang bagus bagi mereka yang berkulit sensitif kerana madu tidak merengsakan kulit dan akan melembapkan kulit anda dan tidak mengeringkannya, tidak seperti jenis rawatan yang lain.
  • Jika anda boleh mendapatkan sedikit serbuk mutiara (boleh didapati daripada kedai-kedai kesihatan atau dalam talian), campurkan secubit ke dalam madu untuk rawatan yang lebih berkesan. Serbuk mutiara dikatakan boleh mengurangkan keradangan kulit dan memudarkan parut jerawat.

3. Aloe Vera

pokok aloe vera ialah bahan semula jadi yang melegakan yang boleh digunakan untuk melegakan banyak jenis kesakitan, seperti luka melecur, luka berdarah mahupun parut jerawat. Aloe vera membantu mempermuda dan melembapkan kulit, menggalakkan parut jerawat untuk pudar. Anda boleh membeli produk aloe vera di kedai ubat tetapi yang paling baik dilakukan ialah membeli pokok aloe vera dan gunakan sap daripada daunnya yang patah. Sap seperti gel ini boleh disapu terus ke atas parut dan tidak perlu membersihkannya.

  • Untuk rawatan parut yang lebih intensif, anda boleh campurkan setitis dua minyak pokok teh (yang menggalakkan kulit licin) ke dalam gel aloe vera sebelum menyapunya ke muka.

4. Kiub Ais

Ais ialah remedi di rumah paling mudah yang boleh membantu memudarkan parut jerawat dengan melegakan radangan kulit dan mengurangkan kemerahan. Untuk menggunakannya, hanya balut seketul kiub ais dengan kain atau sehelai tuala kertas yang bersih dan letakkan pada kulit yang berparut selama satu atau dua minit, sehingga kawasan itu mula merasa kebas.

  • Selain daripada membekukan air biasa, anda boleh membekukan sedikit teh hijau yang pekat di dalam dulang kiub ais dan gunakan hasilnya pada parut jerawat. Teh hijau mempunyai ciri-ciri anti keradangan yang melengkapkan kesan penyejukan ais.

5. Cuka Sider Epal

Cuka sider epal membantu menangani pH kulit anda, membaik pulih penampilan kulit selepas beberapa waktu dan membantu mengurangkan kesan merah dan parut. Cairkan cuka kepada setengah kepekatannya dengan air dan sapukan pada kawasan kulit yang berparut setiap hari menggunakan bebola kapas sehingga parut mula pudar.

6. Vitamin E,B-COMPLEX, ESP, Vitamin C

Slide1

TAHUKAH ANDA

Slide5

SELAIN MAKAN,KITA BOEH MEMBUAT MASKER UNTUK MENDAPATKAN KULIT LEBIH CANTIK,LEMBUT

Slide6

SHAKLEE EFFECT

Slide11Slide9Slide8Slide7Slide4

AWESOME KAN!!!!!

JOM DAPATKAN SET HILANGKAN PARUT NI

ANIS ILYANA MD NOOR

PENGEDAR SHAKLEE PUCHONG

SID ID 1096289

NO.TELEFON : 012 441 2632

Slide2

KEBAIKAN GARLIC SHAKLEE

GARLIC??? BAWANG PUTIH AJAIB SHAKLEE
TAK PAYAH NK MKN BWG PUTIH, AMEK 1-2bji garlic shaklee sehari ja tau 😊
.

KELEBHIAN GARLIC
👇👇👇👇👇👇
🌸Mengandungi Spearmint
Garlic Shaklee ada dicampur sejenis herba namanya Spearmint. Fungsi Spearmint adalah untuk tingkatkan sistem penghadaman dan fungsi jantung

🌸Antibiotik yang Selamat dan Semulajadi
Bila kita sakit, selalu juga doktor bagi antibiotik untuk bunuh bakteria. Antibiotik yang doktor bagi bagus, tapi kalau kita asyik selalu ambil, kesannya sangat tidak baik. Kita boleh terkena kerintangan antibiotik di mana bakteria dah imun dengan antibiotik.

🌸 Menghalang Alergi
Garlic Shaklee boleh tingkatkan sistem imun badan dari penyakit seperti hidung yang sensitif, sinus, alergi, asthma, selsema, hepatitis.

🌸 Mempertingkatkan Sistem Penghadaman
Rupanya bukan Peppermin Ginger Shaklee sahaja yang boleh bantu tingkatkan sistem
penghadaman, Garlic Shaklee juga.

Ia juga boleh kurangkan masalah kembung perut, gastrik dan ketidakhadaman. Garlic juga mampu menentang bakteria H.pylori bakteria dan menghalang ulser gastrik

🌸Menurunkan Tekanan Darah Tinggi
Fungsi Garlic ini setara dengan Omega Guard yang boleh turunkan tekanan darah tinggi.

Ada kajian menunjukkan pengambilan 2-4 tablet garlic akan menurunkan darah tinggi dengan 8 poin.

🌸 Detoksifikasi
Detoksifikasi adalah proses buang toksin dari dalam badan. Badan akan kembali cergas dan aktif bila toksin dalam badan dapat dikeluarkan.

Garlic mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa, Plumbum dan kadmium adalah logam toksin yang akan menaikkan tekanan darah.

Garlic juga boleh lindungi sel-sel darah dari kemusnahan logan dan halang kerosakan hati oleh bahan kimia.

🌸Menurunkan kolestrol
Kolestrol sangat bahaya. Bila bacaannya sangat tinggi, kita boleh kena strok atau sakit jantung.

Garlic boleh turunkan kolesterol, LDL, trigliserid dan kelikatan darah, kurangkan bekuan darah. Selain itu, ia boleh tingkatkan HDL, lindungi jantung dan halang strok dan penyakit koronari.

🌸 Bantu Cegah Kanser
Garlic bantu elak dan rawat kanser dengan kurangkan bahan pencetusan kejadian kanser – Nitrosamine

🌸 Menstabilkan Glukos dalam Badan
Ini berita baik untuk pesakit diabetis. Garlic boleh bantu stabilkan glukos dalam badan

.

Screenshot_2017-04-21-23-23-20-01

.

IMG_20170426_165526

Screenshot_2017-04-21-23-23-51-01
Jom oder garlic
Harga mmg berpatutan tau 😊
Shaklee anis 012 4412632

KLIK LINK DI BAWAH

download

4 KESAN KEKURANGAN KALSIUM KEPADA TUBUH ANDA WAJIB TAHU!

Fungsi kalsium ternyata bukan hanya untuk membantu menjaga kesIhatan tulang saja melainkan untuk banyak hal, oleh sebab itu akibat kurang kalsium amat berbahaya bagi kesihatan. Apabila berlaku kekurangan kalsium mungkin tidak akan terasa, tetapi jika sudah masuk dalam tahap kronik akan menyebabkan masalah yang serius bagi kesihatan.

Di bawah ini adalah beberapa gangguan kesihatan dan penyakit yang diakibatkan oleh kekurangan kalsium.

1. INSOMNIA

Insomnia adalah masalah susah hendak tidur. Jika tidak dapat tidur yang berkualiti, badan akan berasa letih,sakit sakit badan, dan tidak bermaya.

2. EMOSI TIDAK STABIL

Akibat kekurangan kalsium, kita akan cepat berasa letih,stress, dan tidak bermaya. Kalsium memainkan peranan untuk memberi ketenangan.

3. sistem Imun yang lemah

Tubuh akan menjadi lemah dan mudah mendapat jangkitan kuman. Hal ini akan menyebabkan mudahh terdedah kepada penyakit.

4. Kerosakan Gigi & Tulang / Osteoporosis

Bahaya apabila kurang Kalsium! kerana gigi & tulang akan menjadi rapuh, akan mnyebabkan mudah tercedera. Susah untuk melakukan sebarang aktiviti lasak.

SHAKLEE OSTEMATRIX MEMBANTU SELESAIKAN MASALAH KEKURANGAN KALSIUM.

Sebelum kita lihat apa kelebihan Ostematrix, jom kita lihat jadual dibawah keperluan kalsium mengikut peringkat umur

JADUAL KEPERLUAN KALSIUM

ostematrix

bukan sekadar.png

SHAKLEE EFFECT

promosiosteshaklee

TESTIMONI SAKIT PINGGANG 1

testimoni-ostematrix-shaklee

UNTUK DAPATKAN OSTEMATRIX , BOLEH KLIK LINK DI BAWAH

download  Image result for OSTEMATRIX

ATAU HUBUNGI 

shaklee id

 

 

 

 

 

 

 

 

PETUA HILANGKAN JERAWAT DI BADAN

Jerawat Badan ??? Ada yang mengalami jerawat di bahagian belakang badan.

Jom kita tengok apa punca punca terjadi jerawat di belakang badan.

Antara punca jerawat adalah disebabkan

  1. Badan berpeluh
  2. Tidak menjaga kebersihan tuala,bantal,cadar.
  3. Tidur sebelum mandi
  4. stress / tekanan kerja
  5. Pemakanan yangg tidak seimbang

Petua Hilangkan Jerawat Di Badan

  1. Kerap menukar pakaian sekurang kurangnya 2 kali sehari.
  2. Kerap tukar tuala, Salin cadar, sarung bantal sekurang kurangnya seminggu sekali
  3. Pastikan mandi sebelum tidur jika anda melakukan aktiviti sukan seperti bermain futsall,badminton @ pulang dari kerja.
  4. Banyakkan makan makanan stim/rebus. Kurangkan makan makanan yang pedas dan berminyak.
  5. Mengambil dan amalakn VITA-C SUSTAINE RELEASE SHAKLEE secara konsisten untuk merawat jerawat di belakang badan.

c-plus

SHAKLEE EFFECT

cara menghilangkan jerawat pada belakang badan

Boleh hubungi saya untuk dapatkan Vita C SHAKLEE 🙂

 

shaklee id

 

 

 

KENAPA KITA PERLU AMBIL SUPLEMENT. TERDAPAT 9 SEBAB PENTING YANG ANDA PATUT TAHU

SEKARANG SUPPLEMENT MENJADI KEPERLUAN UNTUK KELUARGA.

TERDAPAT 9 SEBAB PENTING YANG KITA PERLU AMBIL TAHU KENAPA KITA PERLU AMBIL SUPPLEMENT :-

1. Makanan yang diambil bukan dari sumber Organik.

2. Tanah Pertanian yang tidak dirawat dan dipulihkan mengurangkan nilai nutrisi dalam tumbuhan (buah buahan dan sayur sayuran)

3. Sayur yang dimasak terlalu lama merosakkan vitamin yang terkandung di dalamnya.

4. Pengendalian buah buahan dari ladang ke gudang,kilang, kedai dan sebagainya mungkin menjejaskan kandungan vitamin buah buahan tersebut.

5. Pengambilan ubat ubatan boleh mengurangkan keupayaan badan untuk menyerap vitamin dari badan.

6. Makanan yang disimpan lama mengalami penyusutan vitamin.

7. Pencemaran udara menjadikan tubuh kita banyak menghasilkan radikal bebas yang memudaratkan kesihatan

8. Pengambilan makanan rapu membekalkan badan dengan bahan yang tidak perlu contohnya MSG,garam, gula berlebihan dan sebagainya.

9. Tabiat tidak menjaga pemakanan seperti tidak makan pada waktu, terlalu banyak makan boleh memudaratkan kesihatan.

Jadi, untuk mendapatkan kesihatan yang optimun , kita boleh amalkan SET ASAS KESIHATAN KELUARGA

SUPPLEMENT  ASAS UNTUK PERMULAAN YANG SIHAT.jpg

 

Untuk dapatkan set Asas kesihatan Shaklee, boleh hubungi saya,

 

CONTACK 1

8 MANFAAT RESVERATROL UNTUK KULIT


RESVERATROL????


APA ITU RESVERATROL???

Resveratrol adalah sejenis bahan kimia semulajadi ( phytoalexin) yang dirembeskan oleh sesetengah tumbuhan sebagai agen pertahanan apabila diserang oleh pathogen seperti bakteria atau fungi.

Resveratrol adalah sebahagian daripada satu kumpulan tumbuhan yang dipanggil polifenol (polyphenols)


8 MANFAAT RESVERATROL UNTUK KULIT


  1. SEBAGAI ANTI KANSER

  2. MEMBAIKI DNA

  3. MEMELIHARA KESIHATAN JANTUNG

  4. MENGURANGKAN DIABETES

  5. MELINDUNGI LUKA DARI JANGKITAN

  6. MELINDUNGI SARAF

  7. ANTI PENUAAN

  8. PEMBAIKAN SEL

Manfaat-Resveratrol

ADAKAH ANDA TAHU???

VIVIX SHAKLEE = 10 X RESVERATROL

 

resveratrol_vivix

 

BAGAIMANA NAK DAPATKAN VIVIX TONIK AJAIB???

BOLEH KLIK LINK DI BAWAH

download

ATAU HUBUNGI SAYA

CONTACK 1

 

SEGERA JANA PENDAPATAN TAMBAHAN SECARA ONLINE

Dengan keadaan ekonomi yang mencabar sekarang, pendapatan tambahan bagaikan menjadi WAJIB bg setiap yang bekerja @ surirumah untuk menambah isi pendapatan bagi membantu suami meringankan beban tanggungan.

Antara cara mudah untuk menambah pendapatan paling mudah ialah BIZ ONLINE.

images

SHAKLEE merupakan salah satu platform BIZ ONLINE yang banyak membantu untuk menjana pendapatan tambahan YANG LUMAYAN.

⇒BAGAIMANA???

PENDAFTARAN RM 69.00 SAHAJA!!!!

Pendaftaran hanya RM 69.00, anda layak menjadi ahli SHAKLEE dan menerima starter Kit Shaklee.

SHAKLEE new starter kit.jpg


Kenapa BIZ SHAKLEE NI BEST & MUDAH???


∋ ZERO MODAL

∋ TAK PAYAH SIMPAN STOK

∋ BIZ HUJUNG JARI (FB/INSTAGRAM/BLOG & SEBAGAINYA)

∋ GROUP SUPPORT DARI LEADER YANG AKAN ‘GUIDE’ KITA DARI ZERO TO HERO

∋ BIMBINGAN NUTRISI & CARA PANGAMBILAN SUPLEMENT DENGAN CARA YANG BETUL

∋ BOLEH WALK IN KE HO/BRANCH BERDEKATAN

∋ KLIK SHAKLEE 2 U – BELIAN SECARA ONLINE

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang kelebihan SHAKLEE, Boleh klik link ini KELEBIHAN MASUK AHLI SHAKLEE

MUDAH KAN! JOM,JANGAN TUNGGU LAGI, BOLEH KLIK LINK CARA DAFTAR AHLI SHAKLE 

ATAU

HUBUNGI SAYA ANIS ILYANA MD NOOR, TRUSTED SID SHAKLEE ANDA

012 441 2632

CONTACK 1

CARA KEKALKAN KELEMBAPAN KULIT SEMASA CUACA PANAS

Wajah yang lembap kelihatan lebih segar dan tidak kering. Kulit lembap juga lebih anjal dan lembut.

Apabila cuaca panas, jika tidak dijaga dengan baik, kulit akan jadi kering. Apabila kurang kelembapan boleh mengakibatkan kering dan bersisik.

Jadi, ada beberapa cara untuk kekalkan kelembapan kulit semasa cuaca panas seperti:-

1. Minum Air masak mencukupi

Air masak /suam ni penting kerana jika kita minum air mencukupi, badan kita akan sentiasa segar dan kulit akan sentiasa lembab .

2. Kerap basuh muka

Kerapkan membasuh muka akan mengekalkan kelembapan pada kulit, muka akan berasa segar dan dingin.

3.  Banyakkan makan buah-buahan dan sayur-sayuran

Sayuran seperti salad dan timun dengan lebih 90% air mampu menyejukkan dan mengekalkan kelembapan dalam badan kita.

Buah-buahan seperti tembikan dan oren, kandungan air, vit A dan C nya bertindak sebagai antioksidan dan melindungi kulit daripada cahaya matahari.

4. Kerap Mandi

Kerap mandi akan mengekalkan kelembapan dan menjadikan badan kita sentiasa segar.

5. Sapu HERBAL BLEND SHAKLEE untuk kekalkan kelembapan kulit.

Herbal blend bukan sahaja untuk masalah excema,ruam lampin, malah ia juga boleh digunakan pada kulit pada waktu cuaca panas kerana ia akan meresap dan mengekalkan kelembapan kulit kita.

KLIK LINK DI BAWAH UNTUK BELIAN KRIM HERBAL BLEND TERUS ONLINE SHAKLEE 2 U

download

IMG_6331707158828

5. Suplement SHAKLEE 

Cara yang paling mudah dan sihat , kita boleh amalkan supplement dari SHAKLEE

A. PERFORMANCE DRINK

Set-Panas-1

B. PERFORMANCE DRINK & VITA-C PLUS

Set-Musim-Panas-3

C. PERFORMANCE DRINK + VITA-C PLUS +NUTRIFERON

Set-Musim-Panas-2

UNTUK DAPATKAN PRODUK SHAKLEE, BOLEH DAPATKAN DENGAN SAYA

ANIS ILYANA MD NOOR

012 441 2632 – PENGEDAR SHAKLEE PUCHONG

CONTACK 1

TIPS CERAHKAN KULIT WAJAH SECARA SEMULAJADI

“QUEE PUTIH , KAW PUTIH , HANG PUTIH, BARULAH PUTIH”

“SAPU SAPU PUTIH UOLLLS, 5 MINTTT JE TAUUU””””

“KEMAM KEMAM PUTIH MELEPAK”

Kalau kita perasan, banyak Produk di Luar sana menjanjikan kulit akan cerah berseri bila menggunakan produk XXX. Sebelum kita menggunakan sesuatu produk, kita WAJIB mengkaji dahulu tentang sesuatu produk.

Jom kita amalkan petua-petua untuk cerahkan kulit

  1. BEDAK SEJUK

Bedak sejuk ni asalnya dari beras dan dijadikan bedak bau berwarna putih kecil2. Bedak sejuk ni best sangat, selain dapat memutihkan  muka secara semula jadi, jerawat – jerawat yang ada di muka ni pun akan berkurang.

2.  MASKER TOMATO/BIJI TOMATO

TOMATO seperti yang kita tahu mengandungi banyak khasiat dan vitamin antaranya ialah vitamin A, vitamin C dan asid folik yang baik. Ianya mengandungi banyak nutrisi dan antioksida, termasuklah alpha-lipoic acid, lycopene, choline, folic acid, beta-carotene dan lutein.

caranya mudah, ambil tomato bersama madu/gula, picit – picitkan dan sapu ke muka,biarkan beberapa ketika, dan bilas. Muka akan berasa lebih segar. Jika diamalkan berterusan, kulit muka akan menjadi lembut,segar,cerah berseri.

3. MINUM AIR MASAK

Pengambilan air sangat penting, sekurang kurangnya 2 Liter sehari untuk memastikan kulit sentiasa lembab dan sihat. Pengambilan air yang mencukupi dan berterusan dapat membantu menggantikan sel sel mati, dan kulit akan kelihatan putih jika diamalkan, Insyallah.

4. AIR BERAS

Selepas basuhan pertama Air Beras jangan dibuang , ambil air dan cuci muka dengan air beras tersebut. Amalkan 2kali sehari,insyallah jika diamalkan kulit muka akan cerah berseri.

5. ALOE VERA/ LIDAH BUAYA

Sebelum tidur, amalkan sapu lendir lidah buaya di muka kita, muka akan berasa sejuk,segar, memtihkan serta melicinkan kulit muka kita. Amalkan setiap malam,insyallah kita akan dapat lihat hasil dalam beberapa bulan.

6. LIMAU NIPIS

Limau Nipis juga dapat memutihkan kulit secara semula jadi. Caranya, Hiris sedikit limau,sapu pada permukaan muka,biarkan 30minit- 1 jam. Boleh amalkan petua ini setiap hari, kita dapat lihat hasil beberapa bulan kemudian.

7.  7 BIJI BUAH ORANGE @ 1 BIJI MASKER VITA-C SUSTAINED RELEASED (MASKER VITA C SHAKLEE)

Buah Orange memang terkenal kaya dengan Vitamin C. Vitamin C memang bagus untuk kulit kita. Untuk mengambil 7 bji sekali gus boleh, tp ambil masa jugak nak habiskan 7 bji buah orange kan. so SHAKLEE mengeluarkan VITA C SUSTAINE REALESED SHAKLEE, 1 BJI = 7 BJI BUAH ORANGE. Jadi tak payah susah-susah nak makan 7 biji buah orange,hanya mengambil 1 biji vita c sahaja!. Untuk lebih efektif,kita boleh masker muka kita dengan Vita C shaklee.

CARANYA MUDAH, hanya ambi 1 Biji Vita C shaklee,kerat kepada 3 bahagian, ambil 1 bahagian, lagi 2 bahagian simpan pakai utk esoknya.  Caranya, picit/ hancurkan VITA C SHAKLEE,Campur sedikit air,dan sapu ke seluruh muka dan leher, biarkan seketika. MUDAH DAN JIMAT!!!

45f19-img_0993

PSST!!! 1 BOTOL MENGANDUNGI 180 BIJI TAU!!!!!!!!!!!!!

MUDAH,JIMAT,BERKESAN,HARGA BERBALOI-BALAOI!!!!!!!!!

Untitled.png

Kelebihan VITA-C SUSTAINE RELEASED SHAKLEE

images (1)

images

JOM KITA TENGOK TESTIMONI-TESTIMONI YANG MENGGUNAKAN VITA-C SUSTAINED RELEASE 

testi vit c kulit gelap jd putih

 

FB_IMG_1477974607066

PERUBAHAN YG ‘AWESOME’

13012844_486209344915647_598885472237029753_n

WOWWWWW!!!!!!!!!

testimoni vitamin c shaklee_4

 

 

UNTUK DAPATKAN VITA C SHAKLEE, BOLEH HUBUNGI SAYA

ANIS SID SHAKLEE ANDA

012 441 2632

CONTACK 1